ΠΑΤΡΑ - ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
Την αποζημίωση των παραχωρησιούχων των εθνικών οδών για την απώλεια εσόδων τους από διόδια το πρώτο εξάμηνο του 2021 εξαιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις που είχαν επιβληθεί από το κράτος λόγω πανδημίας ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών.
Ηδη υπογράφηκαν οι πρώτες αποζημιώσεις στις εταιρίες «Ολυμπία Οδός» και «Γέφυρα Α.Ε.» (καθώς στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου») συνολικού ύψους 303 εκατ. ευρώ ενώ έπονται και οι υπόλοιπες.
Το Υπουργείο επίσης ανέθεσε στη «Νέα Οδό» την ανακατασκευή γέφυρας στην παλαιά εθνική οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων. Πρόκειται για υποδομή που καταστράφηκε από κακοκαιρία στις 10 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους. Το έργο προστέθηκε στη σύμβαση που υπέγραψε το Δημόσιο με τον παραχωρησιούχο τον Σεπτέμβριο του 2020 για την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων γύρω από την «Ιονία Οδό».
Οι αποφάσεις για την αποζημίωση των παραχωρησιούχων αφορούν την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Ιουνίου 2021 «που συνίσταται υς περιορισμούς και στις απαγορεύσεις που επέβαλε το Ελληνικό Δημόσιο στις μετακινήσεις για να περιορίσει τη διασπορά της πανδημίας».
Ας δούμε αναλυτικά τις αποζημιώσεις σε «Ολυμπία Οδό» και «Γέφυρα Α.Ε»:
– Η αποζημίωση στην «Ολυμπία Οδό» θα είναι του ύψους των 178 εκατ. ευρώ. Τα συνολικά έσοδα από διοόδια της εταιρίας εκείνο το διάστημα ήταν 362 εκατ. ευρώ (έναντι πρόβλεψης 56 εκατ. ευρώ). Η κοινοπραξία ήδη έλαβε για τον ίδιο λόγο 135 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2020 και 101 εκατ. ευρώ το β΄ εξάμηνο του ίδιου έτους.
– Η «Γέφυρα Α.Ε.» θα αποζημιωθεί με το ποσό των 602 εκατ. ευρώ Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας εκείνο το διάστημα ήταν 1318 εκατ. ευρώ (έναντι πρόβλεψης 198 εκατ. ευρώ). Η κοινοπραξία ήδη έλαβε για τον ίδιο λόγο 53 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2020 και 6575 εκατ. ευρώ το β΄ εξάμηνο του ίδιου έτους.
Σύμφωνα με πληροφορίες θα ακολουθήσουν μέσα στις επόμενες ημέρες και οι «Νέα και Κεντρική Οδός» ο «Μορέας» και η «Αττική Οδός».
Το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε επίσης και τις εξής αποζημιώσεις:
– Ποσό 373 εκατ. ευρώ ως επιδότηση λειτουργίας ν «Μορέα» για το διάστημα 3/9/2021 και 2/3/2022. Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος είναι ο μόνος που επιδοτείται σταθερά καθώς εξ αρχής είχε θεωρηθεί ελλειμματικός.
– Ποσό 841.200 ευρώ ν «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου» καθώς δεν λειτούργησε σταθμό διοδίων στην παλαιά εθνική οδό στα Τέμπη.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ –ΑΝΤΙΡΙΟΥ.
Η ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΑΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ. ΑΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΡΩΜΕΝΕΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΕ ΩΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΛΕΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΤΑ ΚΑΡΠΩΝΕΤΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΜΕΙΑ , ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΝΕΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣΣΤΟ Β3 ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ‘’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ .
Ο ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΡΓΩΝ, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ, ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΕΡΓΟΥ, ‘’ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟΙ’ ’ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ , ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ , ΕΣΚΕΜΜΕΝΕΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ. ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ , ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ; ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ; ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΝΕΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ , ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ‘’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΕ ΔΥΣΗ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ, ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ. ΕΝΩ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΜΙΑ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΜΗΚΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 900ΧΛΜ ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΝΕΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ’’ , ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ. ΜΕΝΕΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’3 ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: nik.menegis@gmail.com – 697 619 2647
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (ΜΕΡΟΣ Β’)
ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΜΙΑ ΖΗΜΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (ΜΕΡΟΣ Γ')
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου