ΔΗΛΩΣΗ-ΕΝΤΟΛΗ-ΔΙΑΤΑΓΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΤΟΛΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΤΕΛΩ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΜΈΛΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΊΖΟΥΝ ΤΟ ΚΡΆΤΟΣ ΚΑΙ ΕΊΜΑΙ ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΉΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΚΆΤΟΙΚΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΊΑΡΧΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΉΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΚΥΡΊΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ

ΩΣ ΝΌΜΙΜΟΣ ΠΛΗΡΕΞΟΎΣΙΟΣ ΕΚΠΡΌΣΩΠΟΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΟΦΎΛΑΚΑΣ
της κυρίαρχης βούλησης του ελληνικού έθνους εις την Ελλάδα και στο εξωτερικό ΕΊΜΑΙ ΦΟΡΈΑΣ ΚΡΑΤΙΚΉΣ ΕΞΟΥΣΊΑΣ


Διαταγή Αρτέμη Σώρρα για εκτέλεση εντολής είσπραξης φόρου δωρεάς 27 δις (8 μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής) και αποπληρωμή οφειλών όλων των Ελλήνων, προς Δημόσιο, Εξωτερικούς δανειστές, Ασφαλιστικά Ταμεία και Τράπεζες. (Σχετικά εντολής – Mέγεθος: 500Μb)



ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ την Είσπραξη από την Υπηρεσία Σας, εκ Δύο (2) Περιουσιακών Στοιχείων, στα οποία είμαι αδιαφιλονίκητος, Νομέας, Κάτοχος και Διαχειριστής, εις πλήρη και ολοσχερήνεξόφλησην, κάθε οφειλής όλων των Ελλήνων, έναντι του Ιδιωτικού και Δημοσίου χρέους – από Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Δανειστές, όπως αυτό κατά κεφαλήν, αναλογεί στον κάθε ένα, από οιαδήποτε αιτία και αν Νομίμως βεβαιώθηκε ή πρόκειται να βεβαιωθεί και ειδικά, εις εξόφληση του βεβαιωμένου φόρου, ύψους Είκοσι Επτά (27) Δις Ευρώ, που προέκυψε εις βάρος μου, με αφορμή της Δωρεάς από εμένα, προς δύο (2) ΜΚΟ, Οκτώ (8) Μετοχών της Τραπέζης της Ανατολής, όπως αυτός κυρώθηκε από τη Δ/νση Φορολογίας Κεφαλαίου τμ. Α’ του Υπ. Οικονομικών με αρ. Πρωτ. Δ13Α 1136096 ΕΞ/ 27.09.2011, τη Δ.Ο.Υ Πατρών στις 13/ 10/ 2011 με αρ. Πρωτ. 21321 και 21518 και το Υπ. Οικονομικών Γ. Γραμματεία Φορολογικών Θεμάτων, με Αρ. Πρωτ. ΔΠΕΙΣ Β 1043010 ΕΞ 2012/ 1










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου