ΘΥΕΛΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΑΛΓΑΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Κινητοποίηση κατοίκων και εκπροσώπων τοπικών φορέων



Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμβολικό αποκλεισμό περίπου 15 λεπτών, πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής, στην είσοδο της αερογέφυρας Νέων Μαλγάρων Θεσσαλονίκης, αγρότες, κάτοικοι και φορείς της περιοχής, αντιδρώντας στην κατασκευή του νέου σταθμού πλευρικών διοδίων από την Εγνατία οδό Α.Ε.

“Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω ούτε ένα βήμα”, είπε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αγρότης, Αθανάσιος Δουλγέρης, προσθέτοντας πως “είμαστε επί ποδός και ακόμη και αν αιφνιδιαστικά τα συνεργεία της Εγνατίας οδού ΑΕ επιχειρήσουν να πιάσουν δουλειά, εμείς θα τα σταματήσουμε”. Οι εργασίες, όπως είπε δημιουργούν πρόβλημα στην κεντρική αρδευτική διώρυγα της περιοχής, από την οποία αρδεύεται έκταση 45.000 στρεμμάτων και σημείωσε, ότι το πρόβλημα μπορεί να λυθεί εάν μετακινηθούν τα μετωπικά διόδια κατά 800 μέτρα.

Ο Δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννιδης εδωσε το παρόν στην κινητοποίηση. Ο κ. Ιωαννίδης έκανε λόγο για απαράδεκτη πρώτοβουλια που προκαλεί πολλαπλά προβλήματα καθώς εμποδίζει την ελεύθερη πρόσβαση αγροτών και εργαζομενων στα χωράφια τους και επιβάλει στους πολίτες τεράστιο κόστος μετακίνησης. Ο Δήμαρχος Δέλτα έκανε λόγο για «πειρατική εισβολή» στα διοικητικά όρια του δήμου τονίζοντας ότι η δημοτική αρχή δεν είχε καμία ενημέρωση για την έναρξη των εργασιών.

“Ο δήμος είναι περικυκλωμένος από διόδια , η λειτουργία των των πλευρικών διοδίων στα Μαλγαρα, όπως και αυτά της Χαλάστρας θα οδηγήσουν τους κατοίκους στη χρήση εναλλακτικών διαδρομών, σε ακατάλληλους δρόμους, γεγονός που θα οδηγήσει σε ατυχήματα”, τόνισε ο κ. Ιωαννίδης και υπογράμμισε ότι το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με τη μετατόπιση των μετωπικών διοδίων των Μαλγάρων κατά ένα χιλιόμετρο δυτικά.

Στην κινητοποίηση ήταν παρόντες και οι αντιδήμαρχοι Αγροτικής Ανάπτυξης Φάνης Αλμπάνης, Τεχνικών υπηρεσιών Γιώργος Γλώσσης, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Χρύσα Γεωργιάδου, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΔΔ Σπύρος Σταματάκης ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου, Τάκης Τερζίδης,τοπικοί σύμβουλοι και φορείς της περιοχής.

“Είχαμε προτείνει να καταργηθούν οι πλευρικοί σταθμοί και να μετατοπιστούν τα διόδια των Μαλγάρων 1,5 χιλιόμετρο δυτικά, προς την Ημαθία. Με τον τρόπο αυτό θα παραλαμβάνουν όλο τον φόρτο, γιατί σήμερα τα υφιστάμενα διόδια είναι ανάμεσα στους δύο οικισμούς και χρησιμοποιούν όλα τα φορτηγά την παράκαμψη, επιβαρύνοντας κυκλοφοριακά όλη την περιοχή”, επανέλαβε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης της ΠΚΜ, Κώστας Γιουτίκας.”Έχουμε ήδη ζητήσει συνάντηση για το θέμα με τους αρμόδιους της Εγνατίας οδού ΑΕ και περιμένουμε”, σημείωσε ο κ Γιουτίκας.

“Είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε το έργο”, επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” Γιώργος Κωνσταντόπουλος, προσθέτοντας “η κατασκευή τους αποτελεί μέρος του σχεδιασμού που είχε γίνει πριν χρόνια και η υλοποίησή του αποτελεί υποχρέωσή μας, προκειμένου να προχωρήσει η παραχώρηση της Εγνατίας οδού”. Σημείωσε δε, ότι οι κινητοποιήσεις θα έπρεπε να είχαν γίνει την εποχή του σχεδιασμού, αφού τώρα “μιλάμε για ειλημμένες αποφάσεις χρόνων”.

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ:

Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.

10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.

10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.

10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.

10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.

10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.

10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.

10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.

10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.

10.10. Σα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.

10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.

10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.

10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.

10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.

10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. λες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.

10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.

10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.

10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. λα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.

10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.

10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.

10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.

10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.

10.23. Η πόλη αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.

10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.

10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.

10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου